«Naval-SOMUA ibilgailu industrialak (eu)»: berrikuspenen arteko aldeak

    Sorapediatik
     
    No edit summary
    1. lerroa: 1. lerroa:
    [[Fitxategi: CAPA._Camión_de_vapor_Thornycroft_.jpg | thumb | center | 600px | Thornycroft lurrin-kamioia Bergarako Olaso dorrearen aurrean]]
    [[Fitxategi: PACL._Naval-SOMUA_zabor_kamioia_1_(Blanco_y_Negro_1935).jpg | thumb | center | 600px | Naval-SOMUA zabor kamioia. Martxa moduan]]


    ==Naval-SOMUA kamioia==
    ==Naval-SOMUA kamioia==
    11. lerroa: 11. lerroa:




    ==Kontratuaren bukaera==
    [[Fitxategi: PACL._Naval-SOMUA_zabor_kamioia_2_(Blanco_y_Negro_1935).jpg | thumb | center | 600px | Naval-SOMUA zabor kamioia. Hustuketa moduan]]
    ==Kamioien ekoizpena eta kontratuaren bukaera==
    Motorraren aldetik gasolinako bi modelo zeuden, 4 zilindrotakoa (22 HP/ zaldi fiskal) eta 6 zilindrotakoak (35 HP/ zaldi fiskalak). Bezeroak nahi izanez gero, diesel motorra ere ezarri zitekeen.
     
    Kabina erosoa zuten, hiru langileentzat (gidaria eta bi laguntzaile). Bolkete estandarrak, berriz, 9 metro kubo zituen, baina eskaeraren arabera egokitu zitekeen. Goitik hermetikoki itxita zegoen, eta hustuketa automatikoa zuen, gidariak kabinatik agindua.
     
    Gerra garaian, 1937ko abuztuan, [[Sociedad Anónima Placencia de las Armas (eu)|SAPA]]-k bi kamioi erosi zituen garraio lanerako. Ekoizten ziren bi modelokoak ziren, 4 eta 6 zilindrotakoak, eta matrikulak SS-10258 eta SS-10259 izan zituzten.
    Gerra garaian, 1937ko abuztuan, [[Sociedad Anónima Placencia de las Armas (eu)|SAPA]]-k bi kamioi erosi zituen garraio lanerako. Ekoizten ziren bi modelokoak ziren, 4 eta 6 zilindrotakoak, eta matrikulak SS-10258 eta SS-10259 izan zituzten.


    18. lerroa: 23. lerroa:


    ==Erreferentziak==
    ==Erreferentziak==
    * [[Media: PACL._Naval-SOMUA_iragarkia_(Blanco_y_Negro_1935).pdf | Banco y Negro]] aldizkarian iragarkia (1.935/11/24).


    [[Kategoria: Ondarea]]
    [[Kategoria: Ondarea]]
    [[Kategoria: Armagintza]]
    [[Kategoria: Armagintza]]

    18:25, 11 otsaila 2018(e)ko berrikuspena

    Naval-SOMUA zabor kamioia. Martxa moduan

    Naval-SOMUA kamioia

    Aurreneko esperientzia automozioan Thornycroft lurrin-kamioia izan zen, baina zenbait urte geroxeago, The Placencia de las Armas Company Limited-ek berriz parte hartu zuen arlo horretan.

    20. hamarkadaren bukaeran lan karga jaisten ari zenez, SECN[1] enpresak 1929ko martxoaren 17an kontratu bat sinatu zuen Frantziako SOMUA[2] enpresarekin, beraien kamioiak Espainiako lantegietan ekoizteko, Naval-SOMUA izenarekin.

    Reinosa eta Sestao lantegietan egingo zituzten kamioi hauek, eta 1932ko otsailetik aurrera The Placencia de las Armas Company Limited-eri lana eskeini zioten, batez ere motorrak, diferentzialak eta abiadura-kajak egiteko. Azken finean, denak Vickers-Armstrongen filialak ziren.

    1932ko martxoan The Placencia de las Armas Company Limited eraikina prestatu zuen motorren saiakerak egiteko.


    Naval-SOMUA zabor kamioia. Hustuketa moduan

    Kamioien ekoizpena eta kontratuaren bukaera

    Motorraren aldetik gasolinako bi modelo zeuden, 4 zilindrotakoa (22 HP/ zaldi fiskal) eta 6 zilindrotakoak (35 HP/ zaldi fiskalak). Bezeroak nahi izanez gero, diesel motorra ere ezarri zitekeen.

    Kabina erosoa zuten, hiru langileentzat (gidaria eta bi laguntzaile). Bolkete estandarrak, berriz, 9 metro kubo zituen, baina eskaeraren arabera egokitu zitekeen. Goitik hermetikoki itxita zegoen, eta hustuketa automatikoa zuen, gidariak kabinatik agindua.

    Gerra garaian, 1937ko abuztuan, SAPA-k bi kamioi erosi zituen garraio lanerako. Ekoizten ziren bi modelokoak ziren, 4 eta 6 zilindrotakoak, eta matrikulak SS-10258 eta SS-10259 izan zituzten.

    1.941 urtean SECNek eta SAPAk amaiera eman zioten kontratuari.


    Erreferentziak

    1. SECN. Sociedad Española de Construcción Naval.
    2. SOMUA. Société d'Outillage Mécanique et d'Usinage d'Artillerie-