«Naval-SOMUA ibilgailu industrialak (eu)»: berrikuspenen arteko aldeak
(Orria sortu da. Edukia: thumb | center | 600px | Thornycroft lurrin-kamioia Bergarako Olaso dorrearen aurrean ==Naval-SOMUA kamioia== Aur...) |
No edit summary |
||
1. lerroa: | 1. lerroa: | ||
[[Fitxategi: | [[Fitxategi: PACL._Naval-SOMUA_zabor_kamioia_1_(Blanco_y_Negro_1935).jpg | thumb | center | 600px | Naval-SOMUA zabor kamioia. Martxa moduan]] | ||
==Naval-SOMUA kamioia== | ==Naval-SOMUA kamioia== | ||
11. lerroa: | 11. lerroa: | ||
== | [[Fitxategi: PACL._Naval-SOMUA_zabor_kamioia_2_(Blanco_y_Negro_1935).jpg | thumb | center | 600px | Naval-SOMUA zabor kamioia. Hustuketa moduan]] | ||
==Kamioien ekoizpena eta kontratuaren bukaera== | |||
Motorraren aldetik gasolinako bi modelo zeuden, 4 zilindrotakoa (22 HP/ zaldi fiskal) eta 6 zilindrotakoak (35 HP/ zaldi fiskalak). Bezeroak nahi izanez gero, diesel motorra ere ezarri zitekeen. | |||
Kabina erosoa zuten, hiru langileentzat (gidaria eta bi laguntzaile). Bolkete estandarrak, berriz, 9 metro kubo zituen, baina eskaeraren arabera egokitu zitekeen. Goitik hermetikoki itxita zegoen, eta hustuketa automatikoa zuen, gidariak kabinatik agindua. | |||
Gerra garaian, 1937ko abuztuan, [[Sociedad Anónima Placencia de las Armas (eu)|SAPA]]-k bi kamioi erosi zituen garraio lanerako. Ekoizten ziren bi modelokoak ziren, 4 eta 6 zilindrotakoak, eta matrikulak SS-10258 eta SS-10259 izan zituzten. | Gerra garaian, 1937ko abuztuan, [[Sociedad Anónima Placencia de las Armas (eu)|SAPA]]-k bi kamioi erosi zituen garraio lanerako. Ekoizten ziren bi modelokoak ziren, 4 eta 6 zilindrotakoak, eta matrikulak SS-10258 eta SS-10259 izan zituzten. | ||
18. lerroa: | 23. lerroa: | ||
==Erreferentziak== | ==Erreferentziak== | ||
* [[Media: PACL._Naval-SOMUA_iragarkia_(Blanco_y_Negro_1935).pdf | Banco y Negro]] aldizkarian iragarkia (1.935/11/24). | |||
[[Kategoria: Ondarea]] | [[Kategoria: Ondarea]] | ||
[[Kategoria: Armagintza]] | [[Kategoria: Armagintza]] |
18:25, 11 otsaila 2018(e)ko berrikuspena
Aurreneko esperientzia automozioan Thornycroft lurrin-kamioia izan zen, baina zenbait urte geroxeago, The Placencia de las Armas Company Limited-ek berriz parte hartu zuen arlo horretan.
20. hamarkadaren bukaeran lan karga jaisten ari zenez, SECN[1] enpresak 1929ko martxoaren 17an kontratu bat sinatu zuen Frantziako SOMUA[2] enpresarekin, beraien kamioiak Espainiako lantegietan ekoizteko, Naval-SOMUA izenarekin.
Reinosa eta Sestao lantegietan egingo zituzten kamioi hauek, eta 1932ko otsailetik aurrera The Placencia de las Armas Company Limited-eri lana eskeini zioten, batez ere motorrak, diferentzialak eta abiadura-kajak egiteko. Azken finean, denak Vickers-Armstrongen filialak ziren.
1932ko martxoan The Placencia de las Armas Company Limited eraikina prestatu zuen motorren saiakerak egiteko.
Kamioien ekoizpena eta kontratuaren bukaera
Motorraren aldetik gasolinako bi modelo zeuden, 4 zilindrotakoa (22 HP/ zaldi fiskal) eta 6 zilindrotakoak (35 HP/ zaldi fiskalak). Bezeroak nahi izanez gero, diesel motorra ere ezarri zitekeen.
Kabina erosoa zuten, hiru langileentzat (gidaria eta bi laguntzaile). Bolkete estandarrak, berriz, 9 metro kubo zituen, baina eskaeraren arabera egokitu zitekeen. Goitik hermetikoki itxita zegoen, eta hustuketa automatikoa zuen, gidariak kabinatik agindua.
Gerra garaian, 1937ko abuztuan, SAPA-k bi kamioi erosi zituen garraio lanerako. Ekoizten ziren bi modelokoak ziren, 4 eta 6 zilindrotakoak, eta matrikulak SS-10258 eta SS-10259 izan zituzten.
1.941 urtean SECNek eta SAPAk amaiera eman zioten kontratuari.
Erreferentziak
- Banco y Negro aldizkarian iragarkia (1.935/11/24).