«Sagar-errekako pasabidea (eu)»: berrikuspenen arteko aldeak

    Sorapediatik
    No edit summary
    No edit summary
    7. lerroa: 7. lerroa:
    | luzeera  = (25 + 11) m
    | luzeera  = (25 + 11) m
    | zabalera  = 2 m
    | zabalera  = 2 m
    | altuera  = 5 m
    | altuera  = 6 m
    | erabilera = Oinezkoak
    | erabilera = Oinezkoak
    }}
    }}

    16:04, 3 urria 2019(e)ko berrikuspena

    Sagar-errekako pasabidea
    Sagar-errekako pasabidea. Industrialdetik (Google 2018).png
    Ibaia Deba
    Urtea 1975
    Mota Porlanezkoa
    Luzeera (25 + 11) m
    Zabalera 2 m
    Altuera 6 m
    Erabilera Oinezkoak


    Azalpen orokorrak

    Mendiola industrialdea eraiki ostean egin zuten.

    Helburu bikoitza zuen. Alde batetik, Sagar-errekako biztanleei irisgarritasuna erraztu; eta bestetik, Ezozibidekoei bus geltokia gerturatu.

    Pasabideak bi zati zituen. Industrialdetik hasita Deba ibaiaren gaineko zatiak 25 bat metro ditu, lau-lauak, eta bestealdean errepidea baino pare bat metro gorago geratzen da. Handik beste hiru bat metro igotzen ditu, eskilaraz, eta GI-627 errepidearen gainetik pasa. Azkenik, eskilarak berriro errepideko espaloiraino; 1985 urtean herriko saihesbidea egin zutenean azken eskilara hauek egokitu behar izan zituzten.

    Pasabideak porlanezko bi habe luzez[1] eginda daude.

    Gaur eguneko ikuspegitik irisgarritasun oso eskasa dute: estua da, eskilara asko ditu, eta oso pikuak gainera. Eskilaretan halako aldapa estuak dituzte, ume-orgatilen erroberarantzat omen… baina oinontzekoei traba egiten diete.

    (Handiago ikusteko, sakatu gainean)


    Kokapena

    Mapa kargatzen...


    Etorkizuna

    Irisgarritasun arazoak direla eta, behin Olabarrenako zubi berria egin eta gero, eraisteko asmoa dago.


    Erreferentziak

    1. Habeak aurrefabrikatutakoak dira, eta 25 / 11 bat metro luze.