«Sagar-errekako zubiak (eu)»: berrikuspenen arteko aldeak
No edit summary |
No edit summary |
||
34. lerroa: | 34. lerroa: | ||
==Historia== | ==Historia== | ||
Zubi hauek Eibar-Gasteiz autobidearen parte dira. | Zubi hauek [[Komunikabideak. Autobideak (eu)#Eibar-Gasteiz autobidea|Eibar-Gasteiz autobidearen]] parte dira. | ||
Eitza eta Gallastegi tunelen artean eraiki ziren, Sagar-errekaren gainean, 2003 urtean. | Eitza eta Gallastegi tunelen artean eraiki ziren, Sagar-errekaren gainean, 2003 urtean. |
22:43, 8 iraila 2019(e)ko berrikuspena
Sahar-erreka | |
---|---|
Ibaia | Sagar-erreka |
Urtea | 2003 |
Mota | Porlanezkoa |
Luzeera | ¿? m |
Zabalera | ¿? m |
Altuera | ¿? m |
Erabilera | Autobidea |
Irudiak
(handitzeko, sakatu gainean)
- ...
Kokapena
Historia
Zubi hauek Eibar-Gasteiz autobidearen parte dira.
Eitza eta Gallastegi tunelen artean eraiki ziren, Sagar-errekaren gainean, 2003 urtean.
Eraikuntza
Errekaren bidea dena bete, aldamioak jartzeko.
Penintsulan lehen ardiz uztaia zein plaraforma barera egin zuten.
Zubia bukatuta, rellenoa atzera kendu zuten, ingutua lehengoratzen.
Kontuak
Zubia dagoen tokian bolera zegoen, bolo palman aritzekoa, Kantabriaren estiloko bolo jokua. Kantavriako etorkinekmsortunzuten, eta urtetan aritu ziren bertan... baina azkenean ahaztu egin zen.
Zubia egirerakoan, aldamioak jartzeko inguru guztia estali zuten, errekarentzat tutu estu bat lagata.
Zubia bukatuta, ingurua jatorrizko egoerara bueltatu zuten, baina bolo palma bolatokia eta Mutxaneko putzirako bidea desagertu ziren.
2017 urtean, bide hau berreskuratzerakoan, bolo palmaen txirloak jartzeko harria agertu zen atzera, puxkatuta.