«Pinguinoak 433 (eu)»: berrikuspenen arteko aldeak
No edit summary |
No edit summary |
||
4. lerroa: | 4. lerroa: | ||
Lehena era bifarrena | Lehena era bifarrena | ||
==Hirugarren seriea<ref>[[SAPA 1935-1985 (eu) | SAPA Trayectoris histórica de una empresa (1935-1985)]]. Vìctor Placencia Mendia (Andoaingo Udala 2012)</ref>== | |||
Hirugarren seriea Miranda de Ebro-Bilbao lerroa elektrifikatu zenean egin zuten (1956-1957). | Hirugarren seriea Miranda de Ebro-Bilbao lerroa elektrifikatu zenean egin zuten (1956-1957). | ||
22:15, 9 urtarrila 2019(e)ko berrikuspena
433 subserieak
Lehena era bifarrena
Hirugarren seriea[1]
Hirugarren seriea Miranda de Ebro-Bilbao lerroa elektrifikatu zenean egin zuten (1956-1957).
SECN[2] enpresak 15 unitate eraiki zituen, denak 1.500 voltiotakoak. CAFek kutxak eta bogieak egin zituen, CENEMESAk motoreak eta neurri-aparatoak, SAPAk, EISAk eta ADASAk kontrol eta balazta sistemak eta Navalek azken muntaia.
1956 urtean 11 unitate bukatu zituzten eta 1957an gainontzeko lauak.
Azken unitateak 1991 arte erabili ziren Bizkaian, Bilbao-Portugalete-Triano trenbidean hain zuzen.
SAPAren ekarpena
Gorago aipatu den moduan, SAPAk kontrol sistemak eta balazta sistemak eraikitzen hartu zuen parte.
Erreferentziak
- RENFE: 301/338-339/378-379/393 "Pingüinos". Miquel Palou (M.A.F., Barcelona 1997).
- ↑ SAPA Trayectoris histórica de una empresa (1935-1985). Vìctor Placencia Mendia (Andoaingo Udala 2012)
- ↑ Sociedad Española de Construcción Naval.