«Los Mártires lokomotora (eu)»: berrikuspenen arteko aldeak
No edit summary |
No edit summary |
||
1. lerroa: | 1. lerroa: | ||
[[Los_Mártires_lokomotora._Krauss_131T_Oviedon_(1960).jpg | thumb | center | 800px | Krauss 131T lokomotora bat, ''Los Mártires''-en berdina, Oviedon (1960)]] | [[Fitxategi: Los_Mártires_lokomotora._Krauss_131T_Oviedon_(1960).jpg | thumb | center | 800px | Krauss 131T lokomotora bat, ''Los Mártires''-en berdina, Oviedon (1960)]] | ||
[[Placencia lokomotora (eu)|Soraluze]] eta [[Málzaga lokomotora (eu)|Maltzagaz]] gain, Osintxuk ere ''bere'' lokomotora izan zuen, ''Los Mártires'' izenekoa. | [[Placencia lokomotora (eu)|Soraluze]] eta [[Málzaga lokomotora (eu)|Maltzagaz]] gain, Osintxuk ere ''bere'' lokomotora izan zuen, ''Los Mártires'' izenekoa. |
Hauxe da oraingo bertsioa, 19:42, 20 abendua 2017 data duena
Soraluze eta Maltzagaz gain, Osintxuk ere bere lokomotora izan zuen, Los Mártires izenekoa.
1902 urtean, Ferrocarril de Durango a Zumárraga enpresak Krauss etxeari erosi zion, eta 1-3-1-T motakoa zen, 4761 fabrika-zenbakiarekin. Matrikula zenbakia 11 eman zioten.
1906 urtean, Ferrocarriles Vascongados sortzerakoan, matrikula aldatu zioten: 81.
Trenbideen elektrifikazioa zela eta, 1942 urtean Minas y Ferrocarril de Utrillas enpresari saldu zioten, eta bertan Banco de Aragón izena jarri zioten.