«Sagar-errekako pasabidea (eu)»: berrikuspenen arteko aldeak
No edit summary |
No edit summary |
||
42. lerroa: | 42. lerroa: | ||
==Etorkizuna== | ==Etorkizuna== | ||
Irisgarritasun arazoak direla eta, behin [[Olabarrenako | Irisgarritasun arazoak direla eta, behin [[Olabarrenako zubi berria (eu)|Olabarrenako zubi berria]] egin eta gero, eraisteko asmoa dago. | ||
Hauxe da oraingo bertsioa, 22:52, 2 apirila 2023 data duena
Sagar-errekako pasabidea | |
---|---|
Ibaia | Deba |
Urtea | 1975 |
Mota | Porlanezkoa |
Luzeera | (25 + 11) m |
Zabalera | 2 m |
Altuera | 6 m |
Erabilera | Oinezkoak |
Azalpen orokorrak
Mendiola industrialdea eraiki ostean egin zuten.
Helburu bikoitza zuen. Alde batetik, Sagar-errekako biztanleei irisgarritasuna erraztu; eta bestetik, Ezozibidekoei bus geltokia gerturatu.
Pasabideak bi zati zituen. Industrialdetik hasita Deba ibaiaren gaineko zatiak 25 bat metro ditu, lau-lauak, eta bestealdean errepidea baino pare bat metro gorago geratzen da. Handik beste hiru bat metro igotzen ditu, eskilaraz, eta GI-627 errepidearen gainetik pasa. Azkenik, eskilarak berriro errepideko espaloiraino; 1985 urtean herriko saihesbidea egin zutenean azken eskilara hauek egokitu behar izan zituzten.
Pasabideak porlanezko bi habe luzez[1] eginda daude.
Gaur eguneko ikuspegitik irisgarritasun oso eskasa dute: estua da, eskilara asko ditu, eta oso pikuak gainera. Eskilaretan halako aldapa estuak dituzte, ume-orgatilen erroberarantzat omen… baina oinontzekoei traba egiten diete.
(Handiago ikusteko, sakatu gainean)
Kokapena
Etorkizuna
Irisgarritasun arazoak direla eta, behin Olabarrenako zubi berria egin eta gero, eraisteko asmoa dago.
Erreferentziak
- ↑ Habeak aurrefabrikatutakoak dira, eta 25 / 11 bat metro luze.