«Autogintza (eu)»: berrikuspenen arteko aldeak
No edit summary |
No edit summary |
||
17. lerroa: | 17. lerroa: | ||
1.941 urtean SECNek eta SAPAk amaiera eman zioten kontratuari. | 1.941 urtean SECNek eta SAPAk amaiera eman zioten kontratuari. | ||
[[Fitxategi: SAPA._ENASA-Pegaso_trolebusa_(Pegaso_1951).jpg | thumb | right | 600px | ENASA-Pegaso trolebusa (Pegaso katalogoa 1951)]] | |||
==ENASA-Pegaso Z-501 trolebusa== | |||
40. hamarkada bukaeran argi zegoen armadaren eskaerak gero eta bakanagoak zirela, eta [[Sociedad Anónima Placencia de las Armas (eu)|SAPAk]] dibertsifikazio bideari ekin zion. | |||
Honen adibidea da Z-501 trolebusa. ENASA-Pegaso enpresaren gidaritzapean, enpresa hauek hartu zuten parte: Madrilgo Electrificaciones Nacionales (E.N.S.L.), Córdobako CENEMESA, Soraluzeko S.A de Placencia de las Armas, Aranjuezeko Experiencias Industriales, S.A. eta Bartzelonako Material y Construcciones S.A. | |||
Z-501 trolebusak arrakasta handia lortu zuen: Espainiako hainbat hirietan erabili izan ziren, era asko saldu ziren. | |||
SAPAk Z-501 trolebusaren zenbait atal elektrikoak egin zituen. | |||
[[Kategoria: Autogintza]] | [[Kategoria: Autogintza]] |
00:18, 9 martxoa 2018(e)ko berrikuspena
Thornycroft lurrin-kamioia
1904 urtean, Compañía Anónima de Placencia de las Armas[1] zenak (Britainia Handiko Vickers Sons & Maxim Ltd.-rena), J.I. Thornycroft ibilgailu-ekoizlearekin ituna sinatu zuen, Thornycroft sistemako lurrin-gurdiak Espainian egin ahal izateko.
1906 urteko irailak 10ean Arístides Fernándezek, orduko zuzendari-jerenteak, Espainiako Armadari lurrin-kamioien eskaintza bidali zion. Katalogo prezioa 6.500 pezetakoa zen. Hurrengo urtean Armadak lurrin-kamioia probatu zuen, eta bi akats larriz ohartu zen: ez zuen diferentzialik eta jarduera esparru eskasa zuela (12 kilometro) berriro urez bete baino lehen.
20. hamarkadaren bukaeran lan karga jaisten ari zenez, SECN[2] enpresak 1929ko martxoaren 17an kontratu bat sinatu zuen Frantziako SOMUA[3] enpresarekin, beraien kamioiak Espainiako lantegietan ekoizteko, Naval-SOMUA izenarekin.
1932ko otsailetik aurrera The Placencia de las Armas Company Limited-eri lana eskeini zioten, batez ere motorrak, diferentzialak eta abiadura-kajak egiteko. Azken finean, denak Vickers-Armstrongen filialak ziren.
1.941 urtean SECNek eta SAPAk amaiera eman zioten kontratuari.
ENASA-Pegaso Z-501 trolebusa
40. hamarkada bukaeran argi zegoen armadaren eskaerak gero eta bakanagoak zirela, eta SAPAk dibertsifikazio bideari ekin zion.
Honen adibidea da Z-501 trolebusa. ENASA-Pegaso enpresaren gidaritzapean, enpresa hauek hartu zuten parte: Madrilgo Electrificaciones Nacionales (E.N.S.L.), Córdobako CENEMESA, Soraluzeko S.A de Placencia de las Armas, Aranjuezeko Experiencias Industriales, S.A. eta Bartzelonako Material y Construcciones S.A.
Z-501 trolebusak arrakasta handia lortu zuen: Espainiako hainbat hirietan erabili izan ziren, era asko saldu ziren.
SAPAk Z-501 trolebusaren zenbait atal elektrikoak egin zituen.