«Sagar-errekako pasabidea (eu)»: berrikuspenen arteko aldeak
(Orria sortu da. Edukia: {{Zubia (eu) | izena = Sagar-errekako pasabidea | irudia = San_Martzialeko_pasabidea._Iparraldetik_(Google_2018).png | ibaia = Deba | urtea...) |
No edit summary |
||
(Erabiltzaile berak tartean egindako 3 ekarpen ez dira erakusten) | |||
1. lerroa: | 1. lerroa: | ||
{{Zubia (eu) | {{Zubia (eu) | ||
| izena = Sagar-errekako pasabidea | | izena = Sagar-errekako pasabidea | ||
| irudia = | | irudia = Sagar-errekako_pasabidea._Industrialdetik_(Google_2018).png | ||
| ibaia = [[Deba ibaia (eu)|Deba]] | | ibaia = [[Deba ibaia (eu)|Deba]] | ||
| urtea = 1975 | | urtea = 1975 | ||
7. lerroa: | 7. lerroa: | ||
| luzeera = (25 + 11) m | | luzeera = (25 + 11) m | ||
| zabalera = 2 m | | zabalera = 2 m | ||
| altuera = | | altuera = 6 m | ||
| erabilera = Oinezkoak | | erabilera = Oinezkoak | ||
}} | }} | ||
==Azalpen orokorrak== | ==Azalpen orokorrak== | ||
Mendiola industrialdea eraiki ostean egin zuten. | |||
Helburu bikoitza zuen. Alde batetik, Sagar-errekako biztanleei irisgarritasuna erraztu; eta bestetik, Ezozibidekoei bus geltokia gerturatu. | |||
Pasabideak bi zati zituen. Industrialdetik hasita Deba ibaiaren gaineko zatiak 25 bat metro ditu, lau-lauak, eta bestealdean errepidea baino pare bat metro gorago geratzen da. Handik beste hiru bat metro igotzen ditu, eskilaraz, eta GI-627 errepidearen gainetik pasa. Azkenik, eskilarak berriro errepideko espaloiraino; 1985 urtean herriko saihesbidea egin zutenean azken eskilara hauek egokitu behar izan zituzten. | |||
Pasabideak porlanezko bi habe luzez<ref>Habeak aurrefabrikatutakoak dira, eta 25 / 11 bat metro luze.</ref> eginda daude. | |||
Gaur eguneko ikuspegitik irisgarritasun oso eskasa dute: estua da, eskilara asko ditu, eta oso pikuak gainera. Eskilaretan halako aldapa estuak dituzte, ume-orgatilen erroberarantzat omen… baina oinontzekoei traba egiten diete. | |||
''(Handiago ikusteko, sakatu gainean)'' | |||
<gallery> | |||
Sagar-errekako_pasabidea._Hegoaldetik_(Google_2018).png | Hegoaldetik <br> (Google 2018) | |||
Sagar-errekako_pasabidea._Iparraldetik_(Google_2018).png | Iparraldetik <br> (Google 2018) | |||
Sagar-errekako_pasabidea._Eskilarak_(Google_2018).png | Eskilarak <br> (Google 2018) | |||
</gallery> | |||
35. lerroa: | 42. lerroa: | ||
==Etorkizuna== | ==Etorkizuna== | ||
Irisgarritasun arazoak direla eta, behin [[Olabarrenako zubi berria (eu)|Olabarrenako zubi berria]] egin eta gero, eraisteko asmoa dago. | |||
Hauxe da oraingo bertsioa, 22:52, 2 apirila 2023 data duena
Sagar-errekako pasabidea | |
---|---|
Ibaia | Deba |
Urtea | 1975 |
Mota | Porlanezkoa |
Luzeera | (25 + 11) m |
Zabalera | 2 m |
Altuera | 6 m |
Erabilera | Oinezkoak |
Azalpen orokorrak
Mendiola industrialdea eraiki ostean egin zuten.
Helburu bikoitza zuen. Alde batetik, Sagar-errekako biztanleei irisgarritasuna erraztu; eta bestetik, Ezozibidekoei bus geltokia gerturatu.
Pasabideak bi zati zituen. Industrialdetik hasita Deba ibaiaren gaineko zatiak 25 bat metro ditu, lau-lauak, eta bestealdean errepidea baino pare bat metro gorago geratzen da. Handik beste hiru bat metro igotzen ditu, eskilaraz, eta GI-627 errepidearen gainetik pasa. Azkenik, eskilarak berriro errepideko espaloiraino; 1985 urtean herriko saihesbidea egin zutenean azken eskilara hauek egokitu behar izan zituzten.
Pasabideak porlanezko bi habe luzez[1] eginda daude.
Gaur eguneko ikuspegitik irisgarritasun oso eskasa dute: estua da, eskilara asko ditu, eta oso pikuak gainera. Eskilaretan halako aldapa estuak dituzte, ume-orgatilen erroberarantzat omen… baina oinontzekoei traba egiten diete.
(Handiago ikusteko, sakatu gainean)
Kokapena
Etorkizuna
Irisgarritasun arazoak direla eta, behin Olabarrenako zubi berria egin eta gero, eraisteko asmoa dago.
Erreferentziak
- ↑ Habeak aurrefabrikatutakoak dira, eta 25 / 11 bat metro luze.