«Gizartea. Ikasleak ereduka (eu)»: berrikuspenen arteko aldeak
No edit summary |
|||
(2 erabiltzailek tartean egindako 7 berrikusketa ez dira erakusten) | |||
1. lerroa: | 1. lerroa: | ||
::<small>Ikasleak guztira bilakaera ikusteko, sakatu [[Gizartea. Ikasleak guztira (eu) | hemen]].</small> | ::<small>'''Oharrak.''' Gizarteari buruzko estatistika guztiak ikusteko, sakatu [[Gizartea (eu) | ''hemen'']]</small> | ||
::<small> | ::<small>Ikasleak guztira bilakaera ikusteko, sakatu [[Gizartea. Ikasleak guztira (eu) | ''hemen'']].</small> | ||
::<small>Ikasleak herrian bilakaera ikusteko, sakatu [[Gizartea. Ikasleak herrian (eu) | ''hemen'']].</small> | |||
[[Fitxategi: Gizartea._Ikasleak_ereduka.png | thumb | center | 800px | Soraluzen ikasten duten ikasleak]] | [[Fitxategi: Gizartea._Ikasleak_ereduka.png | thumb | center | 800px | Soraluzen ikasten duten ikasleak]] | ||
6. lerroa: | 7. lerroa: | ||
==Datuak== | ==Datuak== | ||
:{| class="wikitable" style="text-align:right; background:#fffff0;" | :{| class="wikitable" style="text-align:right; background:#fffff0;" | ||
! style="background:#00bfff;" | | ! style="background:#00bfff;" | Ikasturtea | ||
! style="background:#00bfff;" | | ! style="background:#00bfff;" | A eredua | ||
! style="background:#00bfff;" | | ! style="background:#00bfff;" | B eredua | ||
! style="background:#00bfff;" | D eredua | |||
! style="background:#00bfff;" | D | |||
! style="background:#00bfff;" | Guztira | ! style="background:#00bfff;" | Guztira | ||
|- | |- | ||
| 1983 || 345 || 129 || 458 || 932 | | 1983/1984 || 345 || 129 || 458 || 932 | ||
|- | |- | ||
| 1984 || 304 || 146 || 467 || 917 | | 1984/1985 || 304 || 146 || 467 || 917 | ||
|- | |- | ||
| 1985 || 241 || 169 || 452 || 862 | | 1985/1986 || 241 || 169 || 452 || 862 | ||
|- | |- | ||
| 1986 || 190 || 213 || 408 || 811 | | 1986/1987 || 190 || 213 || 408 || 811 | ||
|- | |- | ||
| 1987 || 135 || 245 || 372 || 752 | | 1987/1988 || 135 || 245 || 372 || 752 | ||
|- | |- | ||
| 1988 || 99 || 260 || 353 || 712 | | 1988/1989 || 99 || 260 || 353 || 712 | ||
|- | |- | ||
| 1989 || 48 || 281 || 329 || 658 | | 1989/1990 || 48 || 281 || 329 || 658 | ||
|- | |- | ||
| 1990 || 49 || 322 || 313 || 684 | | 1990/1991 || 49 || 322 || 313 || 684 | ||
|- | |- | ||
| 1991 || 76 || 301 || 296 || 673 | | 1991/1992 || 76 || 301 || 296 || 673 | ||
|- | |- | ||
| 1992 || 54 || 263 || 284 || 601 | | 1992/1993 || 54 || 263 || 284 || 601 | ||
|- | |- | ||
| 1993 || || 253 || 285 || 538 | | 1993/1994 || || 253 || 285 || 538 | ||
|- | |- | ||
| 1994 || || 253 || 250 || 503 | | 1994/1995 || || 253 || 250 || 503 | ||
|- | |- | ||
| 1995 || || 226 || 226 || 452 | | 1995/1996 || || 226 || 226 || 452 | ||
|- | |- | ||
| 1996 || || 134 || 292 || 426 | | 1996/1997 || || 134 || 292 || 426 | ||
|- | |- | ||
| 1997 || || 132 || 312 || 444 | | 1997/1998 || || 132 || 312 || 444 | ||
|- | |- | ||
| 1998 || || 128 || 332 || 460 | | 1998/1999 || || 128 || 332 || 460 | ||
|- | |- | ||
| 1999 || || 112 || 320 || 432 | | 1999/2000 || || 112 || 320 || 432 | ||
|- | |- | ||
| 2000 || || 90 || 325 || 415 | | 2000/2001 || || 90 || 325 || 415 | ||
|- | |- | ||
| 2001 || || 81 || 334 || 415 | | 2001/2002 || || 81 || 334 || 415 | ||
|- | |- | ||
| 2002 || || 80 || 333 || 413 | | 2002/2003 || || 80 || 333 || 413 | ||
|- | |- | ||
| 2003 || || 74 || 340 || 414 | | 2003/2004 || || 74 || 340 || 414 | ||
|- | |- | ||
| 2004 || || 64 || 343 || 407 | | 2004/2005 || || 64 || 343 || 407 | ||
|- | |- | ||
| 2005 || || 56 || 348 || 404 | | 2005/2006 || || 56 || 348 || 404 | ||
|- | |- | ||
| 2006 || || 49 || 358 || 407 | | 2006/2007 || || 49 || 358 || 407 | ||
|- | |- | ||
| 2007 || || 44 || 369 || 413 | | 2007/2008 || || 44 || 369 || 413 | ||
|- | |- | ||
| 2008 || || 37 || 375 || 412 | | 2008/2009 || || 37 || 375 || 412 | ||
|- | |- | ||
| 2009 || || 28 || 409 || 437 | | 2009/2010 || || 28 || 409 || 437 | ||
|- | |- | ||
| 2010 || || 27 || 435 || 462 | | 2010/2011 || || 27 || 435 || 462 | ||
|- | |- | ||
| 2011 || || 25 || 451 || 476 | | 2011/2012 || || 25 || 451 || 476 | ||
|- | |- | ||
| 2012 || || 24 || 487 || 511 | | 2012/2013 || || 24 || 487 || 511 | ||
|- | |- | ||
| 2013 || || 18 || 510 || 528 | | 2013/2014 || || 18 || 510 || 528 | ||
|- | |- | ||
| 2014 || || 7 || 514 || 521 | | 2014/2015 || || 7 || 514 || 521 | ||
|- | |- | ||
| 2015 || || || 518 || 518 | | 2015/2016 || || || 518 || 518 | ||
|- | |- | ||
| 2016 || || || 518 || 518 | | 2016/2015 || || || 518 || 518 | ||
|- | |||
| 2017/2018 || || || 533 || 533 | |||
|- | |||
| 2018/2019 || || || 548 || 548 | |||
|- | |||
| 2019/2020 || || || 548 || 548 | |||
|} | |} | ||
96. lerroa: | 101. lerroa: | ||
==Erreferentziak== | ==Erreferentziak== | ||
* [ | * Datuen Excela ekartzeko [[Biltegi digitala#Datu baseak|Biltegi digitalera]] joan. | ||
* [https://eu.eustat.eus/bankupx/pxweb/eu/DB/-/PX_040601_ceens_mun01.px EUSTAT]. Euskal AEko erregimen orokorreko unibertsitatekoak ez diren irakaskuntzetan matrikulatutako ikasleak eta irakaskuntzataldeak, udalerri, zentroaren titulartasun, irakaskuntza-maila, hizkuntza eredu eta ezaugarrien arabera (1983-2020). | |||
[[Kategoria: Estatistikak]] | [[Kategoria: Estatistikak]] |
Hauxe da oraingo bertsioa, 17:36, 6 martxoa 2022 data duena
Datuak
Ikasturtea A eredua B eredua D eredua Guztira 1983/1984 345 129 458 932 1984/1985 304 146 467 917 1985/1986 241 169 452 862 1986/1987 190 213 408 811 1987/1988 135 245 372 752 1988/1989 99 260 353 712 1989/1990 48 281 329 658 1990/1991 49 322 313 684 1991/1992 76 301 296 673 1992/1993 54 263 284 601 1993/1994 253 285 538 1994/1995 253 250 503 1995/1996 226 226 452 1996/1997 134 292 426 1997/1998 132 312 444 1998/1999 128 332 460 1999/2000 112 320 432 2000/2001 90 325 415 2001/2002 81 334 415 2002/2003 80 333 413 2003/2004 74 340 414 2004/2005 64 343 407 2005/2006 56 348 404 2006/2007 49 358 407 2007/2008 44 369 413 2008/2009 37 375 412 2009/2010 28 409 437 2010/2011 27 435 462 2011/2012 25 451 476 2012/2013 24 487 511 2013/2014 18 510 528 2014/2015 7 514 521 2015/2016 518 518 2016/2015 518 518 2017/2018 533 533 2018/2019 548 548 2019/2020 548 548
Bilakaera
2015 urtetik aurrera Soraluzen ematen diren eskola guztiak euskaraz dira (D eredua): Haur eskola, Lehen Hezkuntza eta Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza. Kanpotik etorritako ikasleei inoiz laguntza berezia ematen zaie, batez ere etorri berritan.
1983 urtean ikasle gehiagok ikasten zuten A eta B ereduetan D ereduan baino. Hurrengo bi urtetan D ereduak aurrea hartu bazien ere, behin betiko sorpassoa 1995 urtean izan zen.
1983 urtetik aurrera A ereduak behera egin zuen, ikasleak B ereduan matrikulatzen zirela. 1989 desagertzear zegoela, repunte txiki bat izan zuen baina 1993 desagertu zen.
B ereduak, berriz, gora egin zuen A ereduan matrikulatzen zirenak hartzen ari zela. 1991 urtean goia jo zuen, eta hortik aurrera gainbehera hasi zen. Hala ere, 1996an gainbehera hau moteldu zen 2014 urtean desagertu zen arte.
Erreferentziak
- Datuen Excela ekartzeko Biltegi digitalera joan.
- EUSTAT. Euskal AEko erregimen orokorreko unibertsitatekoak ez diren irakaskuntzetan matrikulatutako ikasleak eta irakaskuntzataldeak, udalerri, zentroaren titulartasun, irakaskuntza-maila, hizkuntza eredu eta ezaugarrien arabera (1983-2020).