«Sagar-errekako zubiak (eu)»: berrikuspenen arteko aldeak
No edit summary |
|||
36. lerroa: | 36. lerroa: | ||
Zubi hauek [[Komunikabideak. Autobideak (eu)#Eibar-Gasteiz autobidea|Eibar-Gasteiz autobidearen]] parte dira. | Zubi hauek [[Komunikabideak. Autobideak (eu)#Eibar-Gasteiz autobidea|Eibar-Gasteiz autobidearen]] parte dira. | ||
Bi zubi paralelo dira, [Eitzako tunelak (eu)|Eitzako]] eta [[Gallastegiko tunelak (eu)|Gallastegiko]] tunelen artean eraiki zituztela, [[Sagar-erreka (eu)|Sagar-errekaren]] gainean. | |||
2003 urtean zabaldun zituzten, Maltzaga - Bergara (iparra) tartearekin batera. | |||
==Eraikuntza== | ==Eraikuntza== |
10:46, 9 iraila 2019(e)ko berrikuspena
Sahar-erreka | |
---|---|
Ibaia | Sagar-erreka |
Urtea | 2003 |
Mota | Porlanezkoa |
Luzeera | ¿? m |
Zabalera | ¿? m |
Altuera | ¿? m |
Erabilera | Autobidea |
Irudiak
(handitzeko, sakatu gainean)
- ...
Kokapena
Historia
Zubi hauek Eibar-Gasteiz autobidearen parte dira.
Bi zubi paralelo dira, [Eitzako tunelak (eu)|Eitzako]] eta Gallastegiko tunelen artean eraiki zituztela, Sagar-errekaren gainean.
2003 urtean zabaldun zituzten, Maltzaga - Bergara (iparra) tartearekin batera.
Eraikuntza
Errekaren bidea dena bete, aldamioak jartzeko.
Penintsulan lehen ardiz uztaia zein plaraforma barera egin zuten.
Zubia bukatuta, rellenoa atzera kendu zuten, ingutua lehengoratzen.
Kontuak
Zubia dagoen tokian bolera zegoen, bolo palman aritzekoa, Kantabriaren estiloko bolo jokua. Kantavriako etorkinekmsortunzuten, eta urtetan aritu ziren bertan... baina azkenean ahaztu egin zen.
Zubia egirerakoan, aldamioak jartzeko inguru guztia estali zuten, errekarentzat tutu estu bat lagata.
Zubia bukatuta, ingurua jatorrizko egoerara bueltatu zuten, baina bolo palma bolatokia eta Mutxaneko putzirako bidea desagertu ziren.
2017 urtean, bide hau berreskuratzerakoan, bolo palmaen txirloak jartzeko harria agertu zen atzera, puxkatuta.