«Soldadito plantao (eu)»: berrikuspenen arteko aldeak
(Orria sortu da. Edukia: {{Jolasa (eu) | izena = Soldadito plantao | tokia = Eliz ataria | materiala = Ez da behar | adina = 6 urtetik aurrera | partaidea...) |
No edit summary |
||
(Erabiltzaile berak tartean egindako ekarpen bat ez da erakusten) | |||
1. lerroa: | 1. lerroa: | ||
{{Jolasa (eu) | {{Jolasa (eu) | ||
| izena = Soldadito plantao | | izena = Soldadito plantao / soldadito plantado | ||
| tokia = | | tokia = Edozein | ||
| materiala = Ez da behar | | materiala = Ez da behar | ||
| adina = 6 urtetik aurrera | | adina = 6 urtetik aurrera | ||
| partaideak = 3 gutxienez | | partaideak = 3 gutxienez | ||
}} | }} | ||
Harrapaketa anitza motako jolasen artean sinpleena da. Kolasteko esparrua edozeinnizan daiteke, baina oztopoak baditu (eskilarak, zutabeak, aldapak...) jolasa interesgarriagoa da. | |||
==Hasiera== | ==Hasiera== | ||
Hasteko, harrapatzailea edo ''paga'' aukeratzen da, [[Zotz egiteko kantak (eu)|zotz egiteko kanta]] baten bidez, | |||
Jokalari asko direnean, bi (edo hiru) harrapatzaile aukeratzen dira. | |||
==Arauak== | ==Arauak== | ||
Harrapatzaileak edo pagak beste inor ikutzea lortzen duenean, harrapatua geldi-geldi geratu behar da, lurrean iltzatuta, ''plantao''. Hortik datorkio izena jolasari. | |||
Libre dagoen inork harrapatua ikutzen badu, aske geratzen da. | |||
Horregatik, pagaren lana gero eta zailago da: libre daudenak harrapatzeaz gain, harrapatutakoak zaindu behar ditu, inork ez askatzeko. | |||
==Bukaera== | ==Bukaera== | ||
Behin jokalari guztiak harrapatuta, jolasa bukatzen da. | |||
Berriro hasten bada, lehen harrapatua paga berria izango da. | |||
==Taktikak== | ==Taktikak== | ||
Besteok errazago askatzeko, harrapatuak beso-zabalik jartzen ohi dira. | |||
Hauxe da oraingo bertsioa, 22:30, 10 apirila 2019 data duena
Izena/k | Soldadito plantao / soldadito plantado |
Tokia | Edozein |
Materiala | Ez da behar |
Adina | 6 urtetik aurrera |
Partaideak | 3 gutxienez |
Harrapaketa anitza motako jolasen artean sinpleena da. Kolasteko esparrua edozeinnizan daiteke, baina oztopoak baditu (eskilarak, zutabeak, aldapak...) jolasa interesgarriagoa da.
Hasiera
Hasteko, harrapatzailea edo paga aukeratzen da, zotz egiteko kanta baten bidez,
Jokalari asko direnean, bi (edo hiru) harrapatzaile aukeratzen dira.
Arauak
Harrapatzaileak edo pagak beste inor ikutzea lortzen duenean, harrapatua geldi-geldi geratu behar da, lurrean iltzatuta, plantao. Hortik datorkio izena jolasari.
Libre dagoen inork harrapatua ikutzen badu, aske geratzen da.
Horregatik, pagaren lana gero eta zailago da: libre daudenak harrapatzeaz gain, harrapatutakoak zaindu behar ditu, inork ez askatzeko.
Bukaera
Behin jokalari guztiak harrapatuta, jolasa bukatzen da.
Berriro hasten bada, lehen harrapatua paga berria izango da.
Taktikak
Besteok errazago askatzeko, harrapatuak beso-zabalik jartzen ohi dira.