«Pillas pillas (eu)»: berrikuspenen arteko aldeak

    Sorapediatik
    (Orria sortu da. Edukia: {{Jolasa (eu) | izena = Pillas pillas | tokia = Edozein | materiala = Ez da behar | adina = 6 urtetik aurrera | partaideak = 3 gutxienez }} Harrapake...)
     
    No edit summary
     
    1. lerroa: 1. lerroa:
    {{Jolasa (eu)
    {{Jolasa (eu)
      | izena      = Pillas pillas
      | izena      = Pillas pillas / A pillas pillas
      | tokia      = Edozein
      | tokia      = Edozein
      | materiala  = Ez da behar
      | materiala  = Ez da behar
      | adina      = 6 urtetik aurrera
      | adina      = 5 urtetik aurrera
      | partaideak = 3 gutxienez
      | partaideak = 3 gutxienez
    }}
    }}


    Harrapaketa jolas sinpleena, edozein tokitan jolas daitekeena. Dena dela, oztopoak baditu (aldapak, zutabeak, eskilarak...) entretenigarriagoa da jolasa.
    Harrapaketa jolas sinpleena, edozein tokitan jolas daitekeena. Dena dela, oztopoak baditu (aldapak, zutabeak, eskilarak...) entretenigarriagoa da jolasa.
    Izen bera erabiltzen dute Bergaran ere.





    Hauxe da oraingo bertsioa, 21:20, 10 apirila 2019 data duena

    Izena/k Pillas pillas / A pillas pillas
    Tokia Edozein
    Materiala Ez da behar
    Adina 5 urtetik aurrera
    Partaideak 3 gutxienez


    Harrapaketa jolas sinpleena, edozein tokitan jolas daitekeena. Dena dela, oztopoak baditu (aldapak, zutabeak, eskilarak...) entretenigarriagoa da jolasa.

    Izen bera erabiltzen dute Bergaran ere.


    Hasiera

    Lagunen artean harrapatzailea edo paga aukeratzen zuten, zotz egiteko kanta baten bidez.

    Gero, paga toki jakin batetara joan behar zen (potea?) eta hamar arte zenbatu, gainontzekoek urruntzen ziren bitartean.


    Arauak

    Jolasa oso sinplea da. Harrapatzailea beste lagun bat harrapatu behar du; hau da, beste baten atzetik korrika joango da harrapatu arte. harrapatzeko nahikoa da soinean edo arropan ikutzea.

    Eta harrapatu ezin badu, bigarren batekin saiatuko da, edo berirro helburua aldatu...


    Bukaera

    Behin lagn bat harrapatuta, azken hau paga bihurtzen da: potera joango da, hamar arte zenbatu eta jolasa berriro hasiko da.


    Taktikak

    Harrapatzailea norberaren atzetik hasi eta gero, taktika bat ahulago beste batengana joatea izaten zen. Haren ondotik pasatzerakoan, ea harrapatzaileak helburuz aldatzen zen, bestea errazagoa zelakoan.

    Inoiz jolasari emozio gehiago emateko, harrapatzaile eta helburuen artean pasatze ziren batzuk, ea paga atzetik etortzen zitzaien.


    Erreferentziak