«Pinguinoak 433 (eu)»: berrikuspenen arteko aldeak

    Sorapediatik
    No edit summary
    No edit summary
    15. lerroa: 15. lerroa:
    [[Fitxategi: Ganz_automotorea_(Miguel_A.L._Galàn_2014).jpg | thumb | center | 800px | Ganz automotore ''motza'' Azpeitiako museoan <br> (Miguel A.L. Galán 2014)]]
    [[Fitxategi: Ganz_automotorea_(Miguel_A.L._Galàn_2014).jpg | thumb | center | 800px | Ganz automotore ''motza'' Azpeitiako museoan <br> (Miguel A.L. Galán 2014)]]
    ==SAPAren ekarpena==
    ==SAPAren ekarpena==
    SECN eta CENEMESA ingurutakoa izanik, SAPAri (Sociedad Anónima de Placencia de las Armas) egokitu zitzaion trasmisio berriaren ekoizpena.
    Gorago aipatu den moduan, SAPAk kontrol sistemak eta balazta sistemak eraikitzen hartu zuen parte.  
     
    Engranaje multzoak, 64/19 erlaziokoak, Soraluzeko lantegiak egin zituen.
     





    22:11, 9 urtarrila 2019(e)ko berrikuspena

    MCD 7-9 Ganz automotorea Maltzagako geltokian (Christian Schnabel)

    433 subserieak

    Lehena era bifarrena

    Hirugarren seriea Miranda de Ebro-Bilbao lerroa elektrifikatu zenean egin zuten (1956-1957).

    SECN[1] enpresak 15 unitate eraiki zituen, denak 1.500 voltiotakoak. CAFek kutxak eta bogieak egin zituen, CENEMESAk motoreak eta neurri-aparatoak, SAPAk, EISAk eta ADASAk kontrol eta balazta sistemak eta Navalek azken muntaia.

    1956 urtean 11 unitate bukatu zituzten eta 1957an gainontzeko lauak.

    Azken unitateak 1991 arte erabili ziren Bizkaian, Bilbao-Portugalete-Triano trenbidean hain zuzen.


    Ganz automotore motza Azpeitiako museoan
    (Miguel A.L. Galán 2014)

    SAPAren ekarpena

    Gorago aipatu den moduan, SAPAk kontrol sistemak eta balazta sistemak eraikitzen hartu zuen parte.


    Erreferentziak

    • RENFE: 301/338-339/378-379/393 "Pingüinos". Miquel Palou (M.A.F., Barcelona 1997).
    1. Sociedad Española de Construcción Naval.