«Pinguinoak 433 (eu)»: berrikuspenen arteko aldeak
No edit summary |
No edit summary |
||
15. lerroa: | 15. lerroa: | ||
[[Fitxategi: Ganz_automotorea_(Miguel_A.L._Galàn_2014).jpg | thumb | center | 800px | Ganz automotore ''motza'' Azpeitiako museoan <br> (Miguel A.L. Galán 2014)]] | [[Fitxategi: Ganz_automotorea_(Miguel_A.L._Galàn_2014).jpg | thumb | center | 800px | Ganz automotore ''motza'' Azpeitiako museoan <br> (Miguel A.L. Galán 2014)]] | ||
==SAPAren ekarpena== | ==SAPAren ekarpena== | ||
Gorago aipatu den moduan, SAPAk kontrol sistemak eta balazta sistemak eraikitzen hartu zuen parte. | |||
22:11, 9 urtarrila 2019(e)ko berrikuspena
433 subserieak
Lehena era bifarrena
Hirugarren seriea Miranda de Ebro-Bilbao lerroa elektrifikatu zenean egin zuten (1956-1957).
SECN[1] enpresak 15 unitate eraiki zituen, denak 1.500 voltiotakoak. CAFek kutxak eta bogieak egin zituen, CENEMESAk motoreak eta neurri-aparatoak, SAPAk, EISAk eta ADASAk kontrol eta balazta sistemak eta Navalek azken muntaia.
1956 urtean 11 unitate bukatu zituzten eta 1957an gainontzeko lauak.
Azken unitateak 1991 arte erabili ziren Bizkaian, Bilbao-Portugalete-Triano trenbidean hain zuzen.
SAPAren ekarpena
Gorago aipatu den moduan, SAPAk kontrol sistemak eta balazta sistemak eraikitzen hartu zuen parte.
Erreferentziak
- RENFE: 301/338-339/378-379/393 "Pingüinos". Miquel Palou (M.A.F., Barcelona 1997).
- ↑ Sociedad Española de Construcción Naval.